Dag 2 - van Los Angeles naar Kingman - Reisverslag uit Kingman, Verenigde Staten van pacoluro - WaarBenJij.nu Dag 2 - van Los Angeles naar Kingman - Reisverslag uit Kingman, Verenigde Staten van pacoluro - WaarBenJij.nu

Dag 2 - van Los Angeles naar Kingman

19 Juli 2017 | Verenigde Staten, Kingman

Vertrokken vanuit Los Angeles. Het duurde wel even voordat we Los Angeles uit waren. Na 2 uur rijden kwamen we bij het National Park Joshua Tree aan.
Mooi park met in het begin veel rotsen en later de bomen. Bij het uitzichtpunt "Key View" zou je zelfs Mexico kunnen zien. Helaas was het bij ons bewolkt. Er waren flinke regenbuien bij Las Vegas, dus we werden gewaarschuwd voor "stormfloods". Bij het uitzichtpunt weer snel weggegaan, er zaten heel veel bijen. Wel verderop heerlijk gegeten bij een picknick plaats (zonder bijen:)).

Onderweg naar Kingman hebben we geen last gehad van slecht weer. We hadden alleen niet meer zoveel benzine, dus toen we midden in een verlaten gebied reden was het wel even spannend. Eindelijk kwamen we een tankstation tegen en konden we met een gerust hart op weg. Een les voor de volgende keer :) Wel leuk...een stukje over route 66 gereden.

Om 19.30 kwamen we aan in Kingman, waar het flink geregend had.

Morgen een kortere route dan vandaag....naar de Grand Canyon

• 20 Juli 2017 - 19:45

Chippie:

Leuk om jullie te volgen, zou zo weer terug willen. Geniet er van, en pas op, voor je het weet ben je USA verslaafd.

• 21 Juli 2017 - 20:01

Miranda:

super leuk om te lezen. Klinkt goed zeg
    Genieten en veeeel foto's maken.
    Have fun!!