Dag 3 - van Kingman naar Tusayan - Reisverslag uit Tusayan, Verenigde Staten van pacoluro - WaarBenJij.nu Dag 3 - van Kingman naar Tusayan - Reisverslag uit Tusayan, Verenigde Staten van pacoluro - WaarBenJij.nu

Dag 3 - van Kingman naar Tusayan

20 Juli 2017 | Verenigde Staten, Tusayan

Vandaag van Kingman over route 66 naar Seligman. Hier is nog veel over van de origele route 66. Helaas is er ook veel verval te zien, verlaten huizen  winkels en motels die gesloten zijn. In Seligman bij restaurant "RoadKill" gegeten. Hier zijn alle opgezette dieren, die aan de muur hangen, aangereden. Het menu is hier ook op gebaseerd...grappig (en lekker).

Daarna door naar het stadje Williams. Hier kun per trein naar de Grand Canyon. De Polarexpress met Tom Hanks is hier opgenomen. Je kunt een hotel boeken met een treinreis waar je dezelfde rit maakt als in de film.
Omdat het in Williams heel hard gaat regenen met onweer, gaan we naar de Mall in Flagstaff. Hierna op naar Tusayan, waar we overnachten.

De afgelopen dagen is er veel regen gevallen en er is de komende dagen veel regen voorspelt. Er zijn in Arizona weer een aantal mensen in een kloof verdronken ivm de hevige regenval.

Als we net bij Tusayan binnenrijden, steekt er een groepje (soort eland/hert) "Elk" over de weg. Auto gestopt en we konden heel dichtbij komen. Super leuk!
's Avonds lekker gegeten bij de Mexicaan. Luca en Rosa zijn gaan zwemmen en zitten nu in de "hot tub".

Pasquale gaat morgenochtend met de helicopter boven de Grand Canyon vliegen. Hopelijk geen regen.