Dag 5 - van Tusayan naar Page - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van pacoluro - WaarBenJij.nu Dag 5 - van Tusayan naar Page - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van pacoluro - WaarBenJij.nu

Dag 5 - van Tusayan naar Page

22 Juli 2017 | Verenigde Staten, Page

Vanmorgen vroeg weggegaan om om 10 uur in Page te zijn. We moesten nog even een stukje langs de Grand Canyon. Pasquale en Rosa zagen gisteren nog net een staart van een dier de bosjes in gaan. Vandaag zag ik een coyote/prairiewolf aan de rand van het bos. Geweldig! Na 2,5 uur rijden door weer prachtig uitgestrekt landschap komen we aan. Onderweg nog een hert en road runner gezien en gestopt bij de Little Colorado River.
Hier gaan we met een open jeep naar de Lower Antelope Canyon. Heel erg mooi! De gids heeft veel verteld en uitgelegd hoe en waar je de mooiste foto's kan maken.
Gelukkig is het mooi weer. De gids vertelde dat er 2 dagen geleden nog een flood was en dat iedereen uit de kloof moest.

In de middag naar de Horseshoe Bend. Er werd gewaarschuwd voor een lange tocht per voet, maar dit viel mee. Ik ben daar maar even in de schaduw gaan zitten terwijl de anderen gingen kijken en foto's maken (naar mijn mening te dicht bij de rand en te veel gingen klimmen).

Daarna nog even naar de Glen Canyon Dam. Best hoog...216 meter.

Heerlijk nog even gezwommen en gegeten bij Jack in the box.

• 23 Juli 2017 - 09:56

Chippie:

Ja horse shoe bend is echt gaaf, en ja men gaat veel te dicht naar het randje.

• 23 Juli 2017 - 12:05

Annette:

Wow, wat is het allemaal mooi daar, en wat een ontzettend gaaf avontuur om mee te maken op deze manier. We volgen jullie met plezier!! Volgens mij genieten jullie van iedere dag. :-)