Dag 6 - van Page naar Bluff - Reisverslag uit Bluff, Verenigde Staten van pacoluro - WaarBenJij.nu Dag 6 - van Page naar Bluff - Reisverslag uit Bluff, Verenigde Staten van pacoluro - WaarBenJij.nu

Dag 6 - van Page naar Bluff

23 Juli 2017 | Verenigde Staten, Bluff

Voordat we op weg naar Bluff gingen, nog een verfrissende duik in Lake Powell genomen. Onderweg naar het Navajo National Monument geweest waar we de traditionele indianen huizen in de berg hebben gezien. Langs de weg kwamen 2 muilezels ons tegemoet.

Daarna naar Monument Valley geweest. Indrukwekkende rotsen. Toch weer bijzonder om de verschillende landschappen te zien. Onderweg nog de Mexican Hat Rock gezien.

Het is vandaag toch weer bewolkt en vooral 's middags komen er veel wolken. Vanmiddag laat ook wat spetters gehad en toen we bij onze lodge aankwamen hoorden we wat gerommel in de verte.

Vanavond bij een bbq gril restaurant spareribs gegeten. Heerlijk maar veel te veel.

Morgen naar Moab.

Ik kon geen foto's oploaden, dus heb nu een ander formaat genomen. Hopelijk zijn ze van niet al te slechte kwaliteit :)

• 24 Juli 2017 - 15:46

N. Cupido:

Hallo Kinders,
    Foto´s en reisverslagen komen heel goed over.
    Wat een mooie reis. Geniet van het vervolg.
    Groetjes en liefs O(Ma) Nel

• 25 Juli 2017 - 10:01

0ma Arjan:

Dag globetrotters,Wat maken jullie een prachtige reis. Zotezien is alles heel byzonder.
    De foto's zijn mooi en duidelijk ,vooral die van de spareribs.Blijf genieten.
    Groetjes en een dikke kus voor allemaal O[ma] Arjan