Dag 8 - Moab 2 - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van pacoluro - WaarBenJij.nu Dag 8 - Moab 2 - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van pacoluro - WaarBenJij.nu

Dag 8 - Moab 2

25 Juli 2017 | Verenigde Staten, Moab

In de tent hadden we geen wifi, dus vandaag 2 verslagen.

Gisteravond tot 1.00 uur onweer gehad en tot een uur of 3 regen. Pasquale vindt het heerlijk als de regen op de tent valt en kan dan lekker slapen....nou na een uur is voor mij het romantische er wel vanaf en weet ik weer waarom ik een dakkapel ipv dakramen wilde :)

Voordeel van de regen is dan wel weer dat ik geen spin, schorpioen, ratelslang of wild coyote heb gezien of gehoord.

Vanmorgen vanaf 6.00 uur weer regen. Om 8.30 uur was het droog en hebben we gezellig buiten ontbeten. We hoorden dat de bliksem ingeslagen is in een huis in Moab. Het huis is helemaal afgebrand.

Vandaag gaan we naar Arches. We zijn al in Moab, dus hoeven maar 15 min te rijden. Wel in de rij gestaan om het park in te komen. Het is een redelijk klein park, dus je merkt hier de drukte van de vele toeristen wel.

Verschillende Arches gezien, zoals Sand Dune-, Pine Tree-, Landscape-, Double Arch, en een aantal Trails gelopen om dichtbij de Arches te komen. Pasquale en Luca zijn samen naar Delicate Arch geweest...trail van 5 km redelijk steil omhoog.
Rosa en ik zijn in de auto gebleven. Om de tijd te doden, hebben een zak chips verorberd...lijnen doen we thuis weer, kan nu toch niet in dit land van veel, meer, meest.
Wij blijven dus droog, de jongens niet...er kwam een "kleine" bui over. Raar weer...ene moment regen en andere bewolkt en dan weer zonnig. Voordeel is dat het heerlijk lopen is, niet te heet.

We wilden hierna nog naar Canyonlands, maar we hebben liever zin om heerlijk te zwemmen. Morgen weer een dag.