Dag 11 - van Bryce naar Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van pacoluro - WaarBenJij.nu Dag 11 - van Bryce naar Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van pacoluro - WaarBenJij.nu

Dag 11 - van Bryce naar Las Vegas

28 Juli 2017 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag op naar Las Vegas!
Na 4 uur rijden zijn we er. Best warm hier; 42 °C.
Eerst naar de Outlet. Luca en Rosa hebben kleding gekocht.
Daarna naar het hotel Stratosphere, mega groot met 2500 kamers, 30 winkels, restaurants, zwembaden, theater, 4 attracties en één en al casino. En dit alles in het hotel zelf. Op de strip nog veeeeeel meer. Bizar!

Vanmorgen nog rust en natuurschoon en nu super druk en alles nep :)

Vanmorgen dacht ik nog...na 1,5 week natuur verlang ik wel naar wat drukte, maar dit is wel even een cultuurshock, haha.

Vanavond met de auto over de strip gereden. Echt mooi om al die verschillende hotels te zien. Morgenavond gaan we lopend.

• 29 Juli 2017 - 09:53

Chippie:

Ja Las Vegas is Amerika 2.0 to the max. Moet je gewoon een keer gezien hebben. Lopend over de strip is geweldig laat Pa en Lu maar 10 meter voor jullie uitlopen ;-) vergeet vooral de fontein bij de Bellagio niet. Misschien een mooi moment om bij The Outback of Bubba Gump te eten.