Dag 22 - van Anaheim naar Santa Monica - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van pacoluro - WaarBenJij.nu Dag 22 - van Anaheim naar Santa Monica - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van pacoluro - WaarBenJij.nu

Dag 22 - van Anaheim naar Santa Monica

08 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Santa Monica

Vanmorgen vroeg samen met Luca en Rosa vanuit het hotel naar Disneyland gelopen. Lekker dichtbij, ongeveer 10 minuten lopen.

Wij uitgecheckt en alvast naar het hotel in Santa Monica gereden. Onze laatste bestemming voor de komende 2 nachten. Toch nog 1,5 uur rijden. Wat is het druk in en om Los Angeles. We hebben net als in Las Vegas "Valet Parking", dan brengt/haalt iemand van het hotel je auto.

In Santa Monica heerlijk over de boulevard, pier en het strand gelopen. Hier wel bodybuilders, etc op het strand!
Een lekkere crepe met chocolade en verse aardbeien op.

Gewinkeld en daarna ons laten verleiden tot een "chocolade hazelnoot cheesecake met hazelnoot crunch en nutella". Was maar 1410  kcal :)
Dit restaurant heeft 33 verschillende cheesecakes.

Om 18.00 uur weer richting Anaheim gereden. Zo'n 65 km. Weer super druk...we hebben er bijna 2,5 uur over gedaan.
Luca en Rosa hebben het erg leuk gehad.

• 09 Augustus 2017 - 22:41

Pian:

Hallo pacoluro, jullie prachtige reis zit er bijna op, morgen een lange reis voor de boeg en thuis weer afkicken van de vrijheid, het moois wat jullie zagen en de calorieën. Veilige terugreis gewenst, liefs van ons xx