Dag 24 - van Los Angeles naar Amsterdam - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van pacoluro - WaarBenJij.nu Dag 24 - van Los Angeles naar Amsterdam - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van pacoluro - WaarBenJij.nu

Dag 24 - van Los Angeles naar Amsterdam

10 Augustus 2017 | Nederland, Amsterdam

Vandaag vroeg opgestaan en rond 10.00 uur weg vanaf het hotel. We moeten ongeveer een half uur rijden tot Los Angeles. Onderweg nog even ontbeten. De auto weggebracht en met de shuttlebus naar het vliegveld. Hier kwamen we om 11.30 uur aan en konden gelijk inchecken.

Het vliegtuig vertrekt om 15.00 uur (10-08) van Los Angeles naar Wenen. Aankomst 12.00 uur (03.00 uur USA tijd). Het boarden duurde langer en we zijn om 16.00 uur de lucht in gegaan, maar gelukkig heeft hij de tijd ingehaald en landen we op tijd. Het was een "bumpy ride".

Na 3 uur overstaptijd vertrekken we weer om 15.00 uur naar Amsterdam. Daar worden we door de taxi opgehaald en zijn dan rond 19.00 uur (11-08) thuis.

We hebben veel mooie verschillende landschappen gezien van kale rotsen, diepe kloven, rood gesteente, zand, gras, bergen, bomen, strand....en natuurlijk fantastische steden. Heerlijk (veel) gegeten en geweldige dingen gezien.

Een hele belevenis! Na 15 verschillende hotels en 1 tent, 32 restaurants en 6500 km gereden zijn we aan het einde gekomen van deze mooie reis.

• 11 Augustus 2017 - 20:53

Chippie777:

Ik heb met veel plezier jullie reis gevolgd.
    Jammer dat het voorbij is. Uitrusten en op naar de volgende vakantie.