Dag 1 - Amsterdam naar Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van pacoluro - WaarBenJij.nu Dag 1 - Amsterdam naar Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van pacoluro - WaarBenJij.nu

Dag 1 - Amsterdam naar Los Angeles

18 Juli 2017 | Verenigde Staten, Los Angeles

Om 03.15 uur samen met onze taxichauffeur "Reggie" naar Schiphol. Rond 04.30 uur zijn we er en gaan we inchecken. Dit is ons thuis online niet gelukt. Online mocht eerst Rosa niet het land in en later Luca ook niet. En wij maar denken dat Pasquale niet binnen zou komen :) Op het vliegveld goed geholpen met inchecken en gingen we op tijd de lucht in. Ook de overstap in Wenen ging goed en zaten we binnen een half uur in het vliegtuig naar Amerika.

Op tijd geland in Los Angeles, hier ging alles ook soepel en zaten we al snel in de shuttlebus op weg naar onze huurauto....een witte Dodge Caravan.

Ingecheckt in het hotel, wat boodschappen gedaan in een mega Walmart en daarna onze eerste amerikaanse hamburger gegeten om 03.30 uur nederlandse tijd (voelde als na een avondje stappen een broodje shoarma eten :)

We zijn best moe dus "vroeg" naar bed (20.00 uur USA tijd - 05.00 uur NL tijd).

Morgen naar Kingman....

• 20 Juli 2017 - 10:08

Anneke:

Jullie rijden daar in een mooie auto jongelui, wij hopen daar het weer snel opknapt maar koud zal het niet zijn. Straks op weg naar de mooie Grand Canyon ( met volle tank

• 20 Juli 2017 - 19:46

Chippie:

Een echte Amerikaan, wat wens je nog meer wanneer je een road trip door de USA doet!