Dag 9 - van Moab naar Bryce - Reisverslag uit Bryce, Verenigde Staten van pacoluro - WaarBenJij.nu Dag 9 - van Moab naar Bryce - Reisverslag uit Bryce, Verenigde Staten van pacoluro - WaarBenJij.nu

Dag 9 - van Moab naar Bryce

26 Juli 2017 | Verenigde Staten, Bryce

Redelijk op tijd opgestaan. In het hotel geen ontbijt service, dus we gaan in de stad naar de Pancake House. Pancakes en French Toast gegeten. Wat een grote porties! Lunchen hoeven we niet meer :)

We hebben vandaag veel gereden... van Moab naar Bryce, we moeten bovenlangs om de Canyons heen.
Het laatste stuk hebben we over Route 12 (Dixie National Forest) gereden. Hier weer prachtige natuur gezien. Onderweg nog een flinke regenbui gehad. Soms hoge bergen op met hele diepe afgronden. Best hoog :)

Rond 16.00 uur in Bryce. Het hotel staat vlakbij Bryce National Park. Het is hier redelijk druk, lastig om nog een eettentje te vinden.
Luca en Rosa zijn na het eten nog gaan zwemmen.

• 27 Juli 2017 - 20:39

Annette:

Klinkt allemaal super!! Stoer hoor wat jullie allemaal zien en meemaken. We lezen jullie avonturen nog steeds met veel plezier. Have fun❣️

• 27 Juli 2017 - 21:07

Monique Van Den Boomgaard:

Wat ziet het er allemaal mooi uit. Heel veel plezier morgen in Bryce, dat wordt serieus genieten!!! Xx wimodalino