Dag 12 - Las Vegas 2 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van pacoluro - WaarBenJij.nu Dag 12 - Las Vegas 2 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van pacoluro - WaarBenJij.nu

Dag 12 - Las Vegas 2

29 Juli 2017 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag bij Ihop ontbeten;  hash brown, scrambled eggs en bacon.

Langs het beroemde Vegas bord. Heel druk om hier met z'n allen op de foto te gaan. Dan maar "illegaal" aan de zijkant van het bord met alleen de kinderen. Daarna naar de Hoover Dam geweest. Groot en heel warm daar. De ene helft van de dam is Nevada en de andere is Arizona. Eén uur tijdsverschil.

Weer terug in de Stratosphere zijn Luca en Rosa op het dak in de 3 Thrill Rides geweest. Best hoog en je gaat over de rand (zonder vangnet). Bij de laatste attractie moest iedereen weer de toren in, omdat het ver in de vallei aan het bliksemen was. Later op de dag nog een keer geprobeerd en toen kon het wel. Deze spanning was nog niet genoeg, dus nog even naar de oude strip Fremont in de Slozilla geweest. Hier ga je hoog in de lucht zwevend over de strip.

Vanavond de monorail genomen naar de strip en daar rondgelopen. Mooie show bij hotel Mirage gezien. Moe van het slenteren gaan we laat naar bed.

Morgen door Death Valley....

• 30 Juli 2017 - 20:44

Pian:

Hallo Bakersfield, jullie gisteren genoten van de woestijnstad Las Vegas, toch leuk om al die glitter en nep daar te zien? Luca en Rosa hoog op te toren van het stratosphere in de attracties, geweldig maar niet voor ons, brrrr. Geniet van het Yosemite National Park en wij van de foto's en jullie verhaal straks