Dag 16 - van El Portal naar San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van pacoluro - WaarBenJij.nu Dag 16 - van El Portal naar San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van pacoluro - WaarBenJij.nu

Dag 16 - van El Portal naar San Francisco

02 Augustus 2017 | Verenigde Staten, San Francisco

Onze voorraad boodschappen was zo goed als op dus onderweg ontbeten.

Begin van de middag waren we in San Francisco...we hebben een mooi modern hotel in "Japantown".

Te voet naar het "Full House" huis in Broderick street, de "Painted Ladies" gekleurde huizen in Steinerstreet en het Alamo Square Park geweest.

Daarna via "Civic Center" (hier wel veel zwervers) naar "Union Square" gegaan. In Union Square zijn veel eettentjes en winkels. Daar de kabeltram heel steil omhoog richting "Fishermans Wharf" genomen.
Nog even heel steil omhoog gelopen naar "Lombard Street", waar de auto's zigzaggend naar beneden gaan, omdat het te steil is.

Verder lopend terug naar het hotel. Onderweg zagen we een tapas restaurant. Heerlijke tapas gegeten.

Wat een leuke stad is dit, doet heel relaxed aan.